גודל הנכס
גודל הנכס - slider
מ"ר0מ"ר10000

חנויות בפתח תקווה

נראה שלא נמצאו נכסים בקטגוריה זו

פתח תקווה הידועה גם בשם “אם המושבות” היא העיר החמישית בגודל אוכלוסייתה בישראל, ונכון להיום, אוכלוסיית העיר מונה למעלה -250 אלף תושבים עם קצב גידול שנתי ממוצע של 1.5%. כעיר הגובלת עם תל אביב, בני ברק וגבעת שמואל ממערב ועם הערים הוד השרון ורמת השרון מצפון, פתח תקווה היא סוג של מטרופולין אזורי עם מספר גדול של שטחי מסחר ותעשייה.

מסחר בפתח תקווה

בפתח תקווה ממוקם אזור התעשייה הגדול ביותר בישראל המשתרע על פני שטח כולל של למעלה מ-10,000 דונם ולמעלה מ-2 מיליון מ”ר בנוי. אזור תעשייה זה משלב בתוכו שלושה אזורי תעשייה נפרדים: אזור התעשייה סגולה, אזור התעשייה קריית אריה ואזור התעשייה קריית מטלון שבכל אחד מהם תוכלו למצוא עשרות מבני תעשייתה בפתח תקווה להשכרה ומכירה.

 

מעבר לכך, בפתח תקווה פועלים מספר מרכזי קניות גדולים המשרתים גם את תושבי העיר והסביבה וגם את עשרות אלפי האנשים הפוקדים את אזורי התעשייה השונים בעיר. בין מרכזי הקניות הגדולים של פתח תקווה תוכלו למצוא את הקניון הגדול עם מספר ממוצע של 25 אלף מבקרים מדי יום, קניון סירקין השוכן באזור מחנה יהודה ושכונת עין גנים, מתחם הקניות פאואר סנטר ירקונים ו- פאואר סנטר סגולה הסמוך לצומת סגולה.

 

כמו כן, פועלים ברחבי העיר מרכזי קניות אזוריים המשרתים את תושבי השכונות השונות בעיר וזאת לצד פעילותו של שוק פתח תקווה הנחשב לאחד מהשווקים המובילים בישראל.

פתח תקווה  – תחבורה ונגישות

כמרכז עסקים מוביל במרכז הארץ, פתח תקווה מהווה צומת תחבורה מרכזי המקשר בין ערי גוש דן לבין ערי אזור השרון והשפלה, כאשר בין יתר הכבישים המרכזיים החוצים את העיר תוכלו למצוא את כביש 4 (כביש גהה), כביש 5 חוצה שומרון, כביש 40 העובר בין היתר במחלף ירקון, צומת סירקין וצומת סגולה וכביש 6 שניתן להגיע אליו דרך מחלף נחשונים במזרח העיר.

מחפשים אחר מבני תעשייה בפתח תקווה להשכרה ומכירה? זה הזמן ל-KIK

אצלנו ב-KIK, לוח נדל”ן לעסקים תוכלו למצוא את המאגר הגדול, המקיף והעדכני ביותר של נכסים מסחריים במרכז הארץ, לרבות, נכסים מסחריים מסוג מבני תעשייה בפתח תקווה להשכרה ומכירה. מאגר הנכסים בלוח מתעדכן באופן דינמי ורציף ומאפשר לכל אחד ואחת מביניכם לאתר במהירות וביעילות את הנכס המסחרי הרלוונטי לגביו. לרשותכם, מנוע חיפוש פנימי בו ניתן להגדיר את מאפייני הנכס הרצוי לכם, לרבות, גודל הנכס ולהיחשף אך ורק לנכסים המסחריים הרלוונטיים לגביכם.

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם!

הרשמו לסוכן החכם

וקבלו עדכונים על הנכסים הכי חמים באיזור שלכם