חדרי קירור להשכרה

גודל הנכס
גודל הנכס - slider
מ"ר0מ"ר10000

השכרה

השכרה

השכרה

השכרה

השכרה

השכרה

השכרה

השכרה

השכרה

השכרה

השכרה

השכרה

השכרה

השכרה

השכרה

השכרה

מעוניינים לשמור על מוצרים או סחורה בטמפרטורה נמוכה לאורך זמן?
קיק לוח נדל”ן לעסקים עם כל מה שחשוב לדעת על שירות חדרי קירור להשכרה.
השכרת חדרים או שטחי קירור הינו שירות שזוכה בשנים האחרונות לביקושים גבוהים במיוחד.
בין אם מדובר בעסקים מתחום המזון המעוניינים לשמור על סחורה טרייה לאורך זמן, חברות מתעשיית התרופות והפארמה, ועוד עסקים ממגוון ענפים במשק, אין ספק כי הצורך בשמירה על מוצרים בטמפרטורה נמוכה וקבועה, הינו בגדר צורך חיוני.

במילים אחרות, שירות זה מיועד עבור חברות או עסקים הזקוקים לאחסון תכוף של מוצרים בקירור או הקפאה תוך שמירה על סביבה יציבה ומבוקרת, לרבות מוצרי מזון ומשקאות, תרופות, חומרים כימיים ועוד.
יתרה מזאת, השכרה של חדרי קירור מסייעת בשמירה על ודאות, לרבות אפשרות הזמנת סחורות ומוצרים, כך שיוכלו להישמר לאורך זמן בקירור או הקפאה, כך שלא יתקלקלו חלילה.

בניגוד למרלו”גים או מחסנים אחרים המשמשים לאחסון, חשוב לציין כי השכרה של חדרי קירור מחייבת הקפדה יתרה על מערכת בקרה צמודה, שתאפשר מעקב מידי אחר תקינות מערכות הקירור, ובדגש על אפשרות ויסות הטמפרטורה בחדר לפי צורך.
כמו כן, יש לוודא כי חדרי הקירור המיועדים עומדים בתקנים הבינלאומיים המחמירים ביותר, ומאושרים על ידי הרשויות המקומיות (כדוגמת משרד הבריאות, משרד החקלאות או מכון התקנים).

עצה שלנו – אל תעשו זאת בעצמכם

בדומה לשוק השכירות למגורים הטומן בחובו מורכבויות שונות, כך גם בתחום הספציפי של השכרת חדרי קירור.
עלינו לזכור כי בסופו של יום מדובר בתחום מקצועי גרידא, כך שאם אין בידינו את ההבנה המלאה במערכות קירור ובמפרט הרצוי, יתכן כי העסקה שנבצע בעצמנו לאו דווקא תשרת את האינטרסים שלנו.

במציאות שכזו, רצוי להצטייד בגורם מתווך בעל היכרות מלאה עם ענף הקירור על בוריו, כך שיוכל למצוא עבורנו את חדר הקירור האופטימלי לצרכינו ובמיקום הגיאוגרפי המבוקש.

זקוקים לחדר קירור להשכרה במהירות ובמחיר משתלם?
אנחנו בקיק לוח נדל”ן לעסקים נדאג לגייס עבורכם את מיטב אנשי המקצוע על מנת לתווך עבורכם עסקה אטרקטיבית שתענה על מבוקשכם.

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם!

הרשמו לסוכן החכם

וקבלו עדכונים על הנכסים הכי חמים באיזור שלכם