גודל הנכס
גודל הנכס - slider
מ"ר0מ"ר10000

חנויות בקרית מוצקין

השכרה

השכרה

השכרה

השכרה

השכרה

קריית מוצקין היא אחת מהערים המרכיבות את ערי הקריות והיא מאכלסת בשטחה מספר שכונות מגורים וותיקות לצד שכונות מגורים חדשות יחסית, וביניהן: שכונת לב מוצקין שהיא למעשה שכונת רבי קומות של מבנים בני 18 עד 24 קומות. בשכונה זו פועל בין היתר ה-רמבד שהוא אחד מהמרכזים המסחריים הראשונים בישראל שהחל לפעול בשנת 1983.

אוכלוסיית העיר

בקריית מוצקין מתגוררים למעלה מ-45 אלף תושבים, כאשר קצב גידול האוכלוסייה עומד על ממוצע שנתי של 3.1%, כאשר בשנת 2005 לצורך העניין העיר מנתה כ-39 אלף תושבים. במדד החברתי – כלכלי של ישראל, קריית מוצקין היא בדירוג של 7 מתוך 10, כאשר הרכב האוכלוסייה בעיר מבוסס ברובו על משפחות צעירות המאכלסות בעיקר את שכונות המגורים החדשות יחסית של העיר.

בין יתר שכונות העיר תוכלו למצוא את:

  • שכונת לב מוצקין הנחשבת לשכונת רבי קומות הממוקמת במרכז העיר
  • שכונת מוצקין הוותיקה המתאפיינת בבנייה נמוכה צמודת קרקע
  • שכונת נווה אביבים שהיא למעשה שכונת וילות
  • שכונת נווה גנים הממוקמת בצפון העיר ובה מבני מגורים בני 4 עד 8 קומות לצד מגדלי מגורים בני 12 עד 18 קומות
  • שכונת מוצקין הצעירה הצמודה לשכונת נווה גנים
  • שכונת המגורים משכנות אמנים הנחשבת לשכונת המגורים החדשה ביותר בעיר

וזאת לצד שכונות מגורים נוספות מראשית ימיה של הקריה וביניהן שכונת רסקו ועמידר.

חנויות בקרית מוצקין להשכרה ומכירה

למעט ה-רמב”ד הנחשב למרכז מסחרי בתצורת קניון, אזורי המסחר והתעשייה בקריית מוצקין מצומצמים בהשוואה ליתר ערי הקריות. יחד עם זאת, בכל אחת משכונות המגורים הקיימות בעיר, קיימים מתחמי קניות קטנים יחסית המשרתים את תושבי השכונות והעוברים והשבים בהן. חנויות בקרית מוצקין מצויות גם לאורך הרחובות המרכזיים בהם עוברים צירי תנועה המחברים ומפרידים בין קריית מוצקין לקריית ביאליק וקריית ים ובין קריית מוצקין לשכונה החיפאית קריית שמואל. חנויות בקריות מוצקין הן לרוב חנויות רחוב המיועדות לצרכי הפעלת עסקים מקומיים בתחומי עיסוק שונים, כאשר בכל אחת משכונות העיר תוכלו למצוא מרכז קניות ובו היצע כזה או אחר של חנויות בקרית מוצקין להשכרה ומכירה.

מחפשים אחר חנויות בקריית מוצקין? זה הזמן ל-KIK

אצלנו ב-KIK, לוח נדל”ן לעסקים, תוכלו למצוא מאגר עדכני ודינמי של נכסים מסחריים בצפון, לרבות, מאגר של חנויות בקריית מוצקין להשכרה ומכירה. בלוח, מנוע חיפוש פנימי המאפשר לכם להיחשף לסוג וגודל הנכס הרצוי לכם.

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם!

הרשמו לסוכן החכם

וקבלו עדכונים על הנכסים הכי חמים באיזור שלכם