יקנעם- היעד החם הבא של העסקים בישראל

יקנעם, היעד החם הבא של העסקים בישראל - kik לוח נדל"ן מסחרי

כשאומרים לכם “יקנעם” מה הדבר הראשון שעולה לכם בראש?
העיר הצפונית עוברת בשנים האחרונות שינויים משמעותיים. זה הזמן ללמוד להכיר אותה מחדש

יקנעם הוקמה בשנות ה-50 כעיירת פיתוח שצמחה ממעברה.
בהמשך נוצר פיצול בין המושבה לעיירה, והוקמה “יקנעם עילית”, היא העיר המוכרת לנו כיום כ-”יקנעם”.

העיר עברה תמורות רבות במהלך שנותיה, אך מאמצע שנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000 היא חווה תנופת צמיחה משמעותית והופכת למקום נחשק המושך אליו משפחות צעירות רבות. מאז היווסדה ועד היום שילשה יקנעם את מספר תושביה, ואף נבנה בה מרכז תעשייתי מודרני, שהפך בהמשך לפארק היי-טק מצליח ביותר המכונה “עמק הסיליקון של הצפון”.

בפארק ההיי-טק של יקנעם פועלות כיום כ-120 חברות שונות, מהמובילות בעולם בתחומי הפיתוח והמדע, המעסיקות כ-10,000 עובדים, כאשר היד עוד נטויה.

הפארק משתרע על פני שטח של 150 דונם ומציע תשתיות ברמה הגבוהה ביותר תוך הקפדה על מדיניות ברת-קיימא הדוגלת בשמירה על הסביבה ובשילוב סטנדרטים של “תעשייה ירוקה ונקייה”, עליהם מקפידה עיריית יקנעם.

אז למה יקנעם?

כיום יותר ויותר חברות בוחרות לעבור לפארק התעשייה של יקנעם, ויש לכך מגוון סיבות.

באמצעות כביש 6 הנגישות ליקנעם מאזור המרכז מעולם לא הייתה קלה יותר, כך שגיוס עובדים הופך להיות פשוט, כשאנשים הגרים באזורים שונים ברחבי הארץ יכולים להגיע אליה ללא שום בעיה. 

האיכות הגבוהה בה הפארק בנוי ומגוון השירותים אותם הוא מציע מאפשר לעסקים היושבים בו להתנהל בקלות בסביבה נוחה ומזמינה, וליהנות מרמה גבוהה של תשתיות ואווירה עסקית מיוחדת.

בנוסף, לעסקים רבים נמאס להילחם על מיקום באזור תל אביב והמרכז, שהפך כבר מזמן להיות צפוף, רועש ויקר מדי. העומסים בכבישים ומצוקת החנייה מוסיפים גם הם לחסרונות הרבים מהם סובלים העסקים במרכז. ולכן, זה לא מפתיע שיותר ויותר מהם בוחרים להתמקם דווקא בצפון. סביבת העבודה הנקייה והפתוחה, על רקע נופי הצפון הפסטורליים והתשתיות המפותחות הופכות את הבחירה באזור התעשייה של יקנעם לאטרקטיבית במיוחד.

אז אם גם אתם רוצים להיות חלק מהדבר הגדול שקורה ביקנעם, או שאתם עדיין לא לגמרי בטוחים או סתם רוצים עוד מידע, אנחנו ב-Kik נשמח לעזור לכם עם כל מה שאתם צריכים.

קראו גם: חללי עבודה ביקנעם ⇐

אהבתם את המאמר? שתפו! -

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם!

הרשמו לסוכן החכם

וקבלו עדכונים על הנכסים הכי חמים באיזור שלכם