נמל חיפה החדש כבר כאן!!!

במהלך שנת 2015 יצא לביצוע אחד מהמהלכים החשובים ביותר בעיר חיפה, הלא הוא הקמת נמל המפרץ. מעבר לבשורה הנהדרת מדובר פה בהזדמנות אמתית ליהנות ממבנים להשכרה ולמכירה בנמל חיפה.

הקמת הנמל החדש בחיפה צפויה להסתיים בקרוב מאד, כבר בשנת 2021 שמתקרבת אלינו בצעדי ענק. ההזדמנות הגדולה הזאת תהווה מנוע צמיחה מחודש לעיר חיפה ולכל אזור הצפון.

סביב הנמל החדש בחיפה יתמקמו להם מרכזים לוגיסטיים אשר יתרמו ממשמעותית ליצירת מקומות תעסוקה והקמת עסקים חדשים בעיר חיפה, מה שיחזק את הרצון של משקיעים בנדלן מסחרי להיכנס לתמונה.

סיפור הצלחה על הפרק הנמל החדש בחיפה הוא ההזדמנות העסקית האמתית שלכם.

מבנים להשכרה ולמכירה בנמל חיפה החדש בהחלט הולכים לעלות על הפרק בקרוב ולכן חשוב שמעכשיו תתחילו לתכנן את הצעדים שלכם ולהיות חלק מההצלחה הגדולה שהולכת להתרחש בחיפה בשנה הקרובה.

הודות לקווי הספנות המרכזיים שהולכים לפקוד את נמל המפרץ (הנמל החדש בחיפה), הייצוא הישראלי עשוי להגיע במהירות ללקוחות חדשים וכמו כן לשווקים עולמיים. קיימת הזדמנות אמיתית לצמיחה משמעותית של הכלכלה של מדינת ישראל, מה שהופך את המקום הזה ליצרן של אפשרויות חדשות למשקיעים ובעלי עסקים שמתעניינים במבנים להשכרה ולמכירה בנמל חיפה החדש.

קצב לוח הזמנים של פיתוח נמל חיפה החדש מתקדם באופן רציף ותקין, ונראה כי יש סיכוי גדול כי העבודה תושלם במלואה במועד המתוכנן, בשנת 2021.

נכון להיום עובדים כבר מזה תקופה להקמה וביסוס הרציפים החדשים ובמקביל הסתיימה בניית תחנת השנאה מתח עליון אשר תספק חשמל לכל הנמל החדש.

חברת נמלי ישראל היא האחראית על פיתוח נמל המפרץ ומסתמן כי ענף הנמלים נפתח לתחרות בהמשך לרפורמת הנמלים משנת 2005.

נמל המפרץ נבנה ומנוהל כיום על ידי חברת סינית וזאת מאחר וחיפה ערכה מרכז ובו הוגשה הצעת אחת בלבד, של אותה החברה הסינית. יש לציין כי מדובר בחרת בת של נמל שנגחאי שהגישה את ההצעה וזכתה.

הבשורה הטובה כאן היא שנמל שנגחאי הינו הנמל מספר 1 בעולם כיום הן מבחינת היעילות והתפוקות שלו, דבר היכול להעיד על סדר הגודל של ההצלחה של נמל המפרץ שיבוא עלינו לטובה.

מעוניינים להיות מהראשונים שיהנו מההזדמנות לקחת חלק בהצלחה באמצעות השכרה ומכירת מבנים בנמל חיפה החדש?

צרו איתנו קשר.

אהבתם את המאמר? שתפו! -

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם!

הרשמו לסוכן החכם

וקבלו עדכונים על הנכסים הכי חמים באיזור שלכם