האם כדאי לרכוש משרד או לשכור?

משרד להשכרה או לרכישה, האם כדאי לרכוש משרד או לשכור? - KIK לוח נדל"ן מסחרי

האם להצטייד במשרד חדש בבעלותנו או שמא ליהנות דווקא מגמישות שמקורה באופציה של משרד בשכירות – קיק לוח נדל”ן לעסקים עם כל התשובות.
אחת הדילמות שחוזרות פעם אחר ופעם בקרב בעלי עסקים ומשקיעים בענף הנדל”ן, מקורה בשאלה – משרד להשכרה או לרכישה?
ובכן, ללא ספק מדובר בשאלת מיליון הדולר, אשר התשובה עליה הינה סובייקטיבית לחלוטין.
בשורות שלפניכם ננסה לרדת למספר רזולוציות שעשויות להקל עליכם את מסכת השיקולים והלבטים.

צפו במאגר המלא של המשרדים להשכרה שלנו ⇐

משרד להשכרה או לרכישה? – יתרונות וחסרונות

תקופת הקורונה שהובילה לחודשים ארוכים של אי ודאות כלכלית, בתוספת למעבר של לא מעט עסקים וחברות לעבודה היברידית או כזו המתנהלת מרחוק, גרמו ללא ספק ”לירידת האסימון” בקרב בעלי עסקים רבים.
אלו בחרו מצידם לוותר על רכישה של משרדים בעלות גבוהה (במיוחד באזורי הביקוש במרכז הארץ) לטובת אופציה של משרד בשכירות ובתנאים גמישים יותר, לרבות אפשרות עזיבה תוך פרק זמן קצר.

מן הצד השני של המתרס, במידה ויש בידי חברה או בעל עסק את הממון הדרוש, הרי שאופציה הכוללת רכישת משרד עשויה למנוע ממנו הוצאות שוטפות בעתיד עבור שכירות, וכזו שעשויה להכביד על התזרים החודשי.

קיימת גם אופציית ביניים הכוללת רכישה של משרדים בהיקף קטן עד בינוני.
כך למשל, אם מדובר לצורך העניין בחברה עם מספר מצומצם של עובדים, או מצבת כוח אדם שרובה עובדת מהבית, יתכן כי ניתן לרכוש משרד בעלות אטרקטיבית וכזו שלא תכביד כלכלית על העסק.

משרדים להשכרה בחיפה ⇐

בסופו של יום, אין ספק כי המפתח להחלטה האם לרכוש או לשכור משרד, נשען על המרכיב הכלכלי, המשולב בד בבד עם שיקולים טכניים אחרים (מצבת עובדים, צורך במשרד פרונטלי לקיום פגישות, קרבה גיאוגרפית ועוד).

חשוב לזכור גם כי כל עסק שונה במהותו ובצרכיו, כך שההחלטה בדבר המשרד המיועד עשויה להשתנות בהתאם לצורך או תחום עיסוק מסוים.

במידה והנכם מתלבטים לגבי רכישה או השכרה של משרד, זה הזמן לפנות אל המומחים של קיק נדל”ן לעסקים, המציעים מאגר רחב של משרדים ושטחי מסחר בכל רחבי הארץ בכל טווח הגדלים והמחירים.

צרו איתנו קשר לקבלת מידע נוסף.

אהבתם את המאמר? שתפו! -

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם!

הרשמו לסוכן החכם

וקבלו עדכונים על הנכסים הכי חמים באיזור שלכם