נדלן מסחרי – כל מה שרציתם לדעת

נדלן מסחרי היא הגדרה כוללת לכל סוגי הנכסים המיועדים למטרות מסחר כאלו ואחרות, כאשר בין יתר סוגי הנכסים המסחריים הנכללים בקטגוריית נדל”ן מסחרי תוכלו למצוא:

  • שטחי מסחר המיועדים להפעלת דוכנים וחנויות
  • שטחי מסחר המיועדים לאכלוס משרדים
  • שטחי מסחר המיועדים לאכלוס מפעלים, אולמות וגני אירועים, מועדוני אירוח וכדומה
  • שטחי מסחר המיועדים לאכלוס תחנות דלק, קליניקות רפואיות וכדומה
  • שטחי מסחר המיועדים לאכלוס מבני תעשייה
  • שטחי מסחר המיועדים לאכלוס מחסנים לוגיסטיים וכדומה

וכל שטח מסחרי נוסף בו ניתן לקיים פעילות מסחרית כזו או אחרת בענפי המסחר, השירות והתעשייה השונים.

נכסים מסחריים להשכרה – מה חשוב לדעת?

מרבית העסקים הפועלים בישראל עושים זאת באמצעות השכרת נכסים מסחריים כאלו ואחרים המותאמים לסוג ואופי פעילותם העסקית, כאשר עלות השכרת הנכס נקבעת בין היתר בהתאם לסוג הנכס וגודלו ובהתאם לרמות הביקוש לנכסים מסחריים בעיר, באזור ובמיקום המדויק של הנכס.

מודל התמחור הנפוץ ביותר להשכרת נכסים מסחריים הוא על פי מחיר למ”ר (מטר רבוע), כאשר דמי השכירות מתייחסים אך ורק לתשלום המועבר מהשוכר למשכיר (בעל הנכס), ואילו כל הוצאות התפעול האחרות כגון: ארנונה, דמי ניהול במידת הצורך, ספקי שירותים כגון: חשמל, גז, מים, אינטרנט וכיוצא בזאת, הן באחריות מלאה של השוכר.

נכסים מסחריים למכירה

בדומה לכל תחום נד”לני אחר, גם בתחום הנדל”ן המסחרי עומדות לרשותכם מגוון רחב של אפשרויות והזדמנויות לרכישת שטחי מסחר כאלו אחרים לצרכי הפעלת עסקים בבעלותכם ו/או לצרכי השקעה. רכישת נכס מסחרי כזה או אחר מלווה בתהליכי מיסוי במסגרתם תדרשו לתשלומי מס שונים כגון: מס רכישה, מס ערך מוסף (מע”מ), מס שבח ומס על ההכנסה. כפועל יוצא מכך, קיימת חשיבות רבה לתכנון מס כחלק בלתי נפרד מעסקת הנדל”ן.

KIK  – לוח נדל”ן אינטרנטי לעסקים

מחפשים אחר נכסים מסחריים להשכרה ומכירה? מחפשים אחר פתרון מקצועי ויעיל לשיווק נכסים מסחריים? זה הזמן להכיר את KIK לוח נדל”ן אינטרנטי לעסקים בו תוכלו למצוא מגוון רב של נכסים מסחריים בכל רחבי הארץ המתעדכנים על בסיס יומיומי. לוח הנדל”ן לעסקים KIK, הוקם על מנת לשמש כזירת מפגש נוחה, פשוטה ויעילה לרוכשים, שוכרים, מתכוונים, יזמים ובעלי נכסים המעוניינים לקדם עסקאות נדל”ן כאלו ואחרות של נדלן מסחרי. ב-KIK תוכלו למצוא גם מגזין לעסקים המאפשר לכם להיחשף לכתבות תוכן עם ערך מוסף לכל אילו מביניכם המעוניינים לבצע עסקת נדלן מסחרי.

אהבתם את המאמר? שתפו! -

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם!

הרשמו לסוכן החכם

וקבלו עדכונים על הנכסים הכי חמים באיזור שלכם