נדל”ן עסקי להשכרה – ככה עושים את זה נכון!

רגע לפני שאתם חותמים על עסקת נדל”ן עסקי להשכרה בחרנו מספר נקודות חשובות שיעזרו לכם להגיע לעסקה הטובה ביותר.

כאשר בחרתם לפתוח את העסק שלכם סביר להניח שבניתם תכנית עסקית ובה מטרות שיעזרו לכם להצליח, עסקת נדל”ן מסחרי מושפעת מלא מעט מרכיבים ולכן חשוב בעיקר במקרה זה לתכנן את התהליך בצורה הנכונה ביותר.

רגע לפני שאתם ניגשים לחפש נדל”ן עסקי אנחנו ממליצים לכם לחשוב על המשתנים הבאים:

מיקום הנכס – נדל”ן עסקי מיועד למלא צורך עסקי ולא למטרות דיור. לכן עליכם לקחת בחשבון מהי המטרה העסקית שלכם? האם מדובר במבנה שאליו צריכים להגיע לקוחות וכתוצאה מכך הוא צריך להיות ממוקם במיקום מרכזי יותר ובהכרח עלות השכירות שלו תהא גבוהה יותר, או שמדובר במבנה תעשייתי או מרלו”ג שעבורם ישנה חשיבות גם כן היכן ממוקם הנכס וקרבתו לצירי תנועה ראשיים תחבורה ציבורית. ובכך להפחית את העלויות בצורה משמעותית. אז ההמלצה היא לשכור נדל”ן במיקום הנכון לפעילות העסק הספציפי שלכם.

חלוקת המבנה – האם אתם מחפשים עסק שיכלול מספר חללים שונים כגון אזור קבלה, משרדים ואזור תפעולי או שאתם זקוקים למבנה פתוח שישמש לאחסון ?

תקציב – בסופו של דבר, כבכל פעילות עסקית, עליכם להבין מהו התקציב שעומד לרשותכם כאשר אתם ניגשים להשכיר נדל”ן מסחרי, לרבות כל ההוצאות הקשורות במבנה.

הערכת עלויות– בדיקת מערכות אינסטלציה ,חשמל, תקשורת וכיבוי אש ותכנון התאמות ושינויים מראש שיתאימו לצרכים שלכם לטווח הזמן הרצוי.

 

אהבתם את המאמר? שתפו! -

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם!

הרשמו לסוכן החכם

וקבלו עדכונים על הנכסים הכי חמים באיזור שלכם