פרסום בלוח נדל”ן

פרסום בלוח נדל"ן, פרסום משרדים להשכרה - KIK לוח נדל"ן מסחרי

אנחנו לא צריכים לספר לכם כמה לוהט שוק הנדל”ן של ישראל.
המחירים מאמירים ומאמרים והנכסים ממשיכים להיחטף כמו לחמניות חמות.
מצד שני עליית מחירי הנדל”ן למגורים, דוחקת החוצה משקיעים רבים.
חלק מהתשובה יכולה להיות בתחום הנדל”ן המסחרי שגם המגמה שלו חיובית באופן עקבי, אך עדיין קל יותר לאתר ‘מציאות’ ולעיתים גם רף הכניסה למשקיע, באופן מפתיע, נמוך יותר.
הבעיה עם פרסום בלוח נדל”ן מסחרי שבשונה מנדל”ן המגורים שמפורסם בהרבה מאוד לוחות ופלטפורמות, קשה למצוא לוחות טובים לנדל”ן מסחרי.
כשמוסיפים לזה את העובדה שיש הרבה מאוד סוגים של  נכסים מסחריים (רשימה חלקית: משרדים, חנויות, מחסנים, בתי מלאכה, אולמות, מסעדות, מרלוגים), נדרשת הבנה גם בתחום הרלוונטי לייעוד של הנכס.
הבשורות הטובות הן שהיום יש לוח נדל”ן מסחרי חדש ואיכותי שנותן מענה גם למשקיעים שמתעניינים בנכסים מסחריים, גם לחברות ועסקים שמעוניינים לקנות או לשכור נדל”ן מסחרי וגם לבעלי נכסים שמעוניינים למכור נכסים מסחריים.
קבלו את kik.co.il לוח הנדל”ן המסחרי האיכותי בישראל.

פרסום בלוח נדל”ן – נכסים מסחריים בכל רחבי המדינה

ב- kik.co.il מחכים לכם למעלה מ-250 נכסים מסחריים למכירה או השכרה בכל הארץ.
מדובר באחד הלוחות היחידים שמציג מבחר כל כך רחב של נכסים מסחריים ממגוון קטגוריות.
לצד סוגים רבים של שטחי משרד (בבניינים חדשים וותיקים כאחד), תמצאו ב- kik.co.il נכסים המיועדים לשימוש כחנויות, שטחי מחסנים, מבנים המתאימים לתעשיית המזון, אירועים, לוגיסטיקה ותעשייה.
הלוח מציג את כל המידע הרלוונטי על הנכס באופן שמאפשר לבצע סינון מקדים (ייעוד, מיקום, גודל, מחיר מבוקש ועוד) השימוש בלוח מאוד ידידותי ונוח, הן עבור מי שרוצה לפרסם נכס מסחרי (למכירה או השכרה); והן עבור מי שמחפש נכס מסחרי (לקניה או השכרה).

kik.co.il, אין עוד לוח נדל”ן מסחרי כזה.

צפו במודעות פרסום בקטגוריות הבאות

אהבתם את המאמר? שתפו! -

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם!

הרשמו לסוכן החכם

וקבלו עדכונים על הנכסים הכי חמים באיזור שלכם